Instagram: @elizabetthhenberg

Inredare-Designer-Agent

AGENT 77

AGENT 77
Elizabetth Henberg

tisdag 15 september 2009

Engelskt...

Jag tycker "engelska" skrivbord är snygga när dom har en guld kant runt om skivan, det ser elegant ut. Jag har nu gjort samma på mitt rokoko skrivbord. Man bara mäter upp hur man vill ha linjen, tejpar noga och verkligen gnuggar på tejpen så att den sitter hårt, annars blir kanten inte "knivskarp" utan färgen rinner i mellan tejpen. Jag använde mig av en spray guld färg som jag sen "svampar" in med en vanlig typ disksvamp. Jag är nöjd med resultatet. Visar även en kudde ur min "jul kollektion" med svart pälsboa. Som ska var till ett jul reportage i en tidning...tiden går snabbt så det gäller att vara förbered till detta.



























1 kommentar :

Johanna sa...

Det blev snyggt, snyggt, snyggt! Precis som allt annat du gör!


Bloggarkiv


Tack för att Ni tittade in och välkomna tillbaks!!!!