Instagram: @elizabetthhenberg

Inredare-Designer-Agent

AGENT 77

AGENT 77
Elizabetth Henberg

torsdag 3 september 2009

MY HOME!!!

I dag visar jag bara bilder hemmifrån mig, som jag har fotograferat sedan jag startade bloggen. Man har ju en hel del bilder ligger i sitt arkiv nu.



























































































































































































































































1 kommentar :

According to Nicky sa...

Vilken vacker och personligt hem du har! Jag älskar den svart/vita färgkombinationen och den randiga tapeten! Du har riktigt god smak!!!

Angående armbanden :) Det är min klasskamrats mamma som gör dom samiska armbanden och hon skulle fråga sin mamma nu i helgen.

Önskar dig en riktigt skön helg!! Kram/Nicky :)


Bloggarkiv


Tack för att Ni tittade in och välkomna tillbaks!!!!