Instagram: @elizabetthhenberg

Inredare-Designer-Agent

AGENT 77

AGENT 77
Elizabetth Henberg

söndag 6 september 2009

Väska....

Jag gillar riktigt stora väskor som rymmer mycket och som man gärna får ner datorn i oxå. Alt gillar jag kuvert väskor som man bär snyggt under armen, och som rymmer det viktigaste. Hade en tanke i huvudet om en väska som jag skulle vilja göra. Hade turen att komma över detta vackra mjuka äkta skinn, cognac färgat. Skissade upp den &
här ser Ni resultatet: lapp-teknik med dekorativa guld dragkedjor mått ca: 33x27cm. Fick den upp sydd av min mycket duktiga sömmerska som är special utb på just skinn. Jag är mer än nöjd med mitt & hennes resultat tillsammans. Denna kommer jag bära till allt känns det som.....













7 kommentarer :

lugnet sa...

Gud sååå snygg!!! Vad du är superduktig!! Proffsjobb verkligen!! Hoppas helgen varit bra!
Kramar//Ullis

According to Nicky sa...

Du så himla duktig! Vilken bra idé, blev verkligen jättesnygg!!! En så hade jag också kunnat tänka mig :)


Ha en fin kväll! Kram/Nicky :)

mitt skärgårdsliv sa...

Så fin den blev. Färgen gillar jag! Trevlig kväll!!

IsJa sa...

Vilken snygg väska!!! Vill ha, vill ha!!!
Ha en fin söndagkväll.
Kram Isabell

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

God morgon!!
vad kul du ville va med i min lilla tävling!
Woooow sååå cool, snygg..o sjölvklart härligt att designat själv ju!

Ha en fin vecka!
~~~Kramelikramis ♥ Mammamillis~~

Rikke sa...

Coool - denne likte jeg!
Litt av en designer du altså:)

Tiina of livingConcept sa...

så snyggt!! du är verkligen kreativ :) har du funderat på att lägga en betalningsmöjlighet på din sida? gör det, du får säkert massor av beställningar :)


Bloggarkiv


Tack för att Ni tittade in och välkomna tillbaks!!!!