Instagram: @elizabetthhenberg

Inredare-Designer-Agent

AGENT 77

AGENT 77
Elizabetth Henberg

tisdag 13 oktober 2009

vardagslyx..

.. något som gör mig lycklig är att köpa hem färska snitt blommor/buketter. Det är vardags lyx som räcker länge. Ett av mina favorit ställe att handla på är Flower BarFredsgatan i Göteborg. Dom har alltid säsongens blommor och välfyllda buketter att välja på, sen är personalen helt underbar, precis som det ska vara. Rekommenderar dom allra varmast. Dessa vita rosor är där i från.





2 kommentarer :

Jenny Oak Fae sa...

Så vackert med blommorna..!

Mina katter äter tyvärr på i princip alla levande växter bortsett från Pelargoner, jag vet inte hur många gånger de har vält blomvaser för mig...så det blir mest fejkade blommor i mitt hem, men hellre det än inga alls...

: )

KRAM, Jenny

<3

lugnet sa...

Så många härliga inlägg och bilder!!! Visst är det fräscht med snittblommor, så härligt när man har nystädat och sedan snittblommor på bordet!! Soffan i linnetyg från Ilva är supersnygg och den randiga taburetten såå fin!Härligt att följa din blogg, du är såå produktiv!! Nu ska jag ut i garaget och fortsätta med den andra stolen, har fått ny energi nu!!
Fortsatt fin vecka!!
Kram//Ulrica


Bloggarkiv


Tack för att Ni tittade in och välkomna tillbaks!!!!