Instagram: @elizabetthhenberg

Inredare-Designer-Agent

AGENT 77

AGENT 77
Elizabetth Henberg

fredag 23 april 2010

soffbord ball and clow...

Köpte detta snygga soffbord på Blocket av en söt tjej(tack Lisa jag är jätte nöjd.) Jag har nu målat upp de i svart och spray målat krom silver på "tassen" cool detalj som jag ofta använder mig av på diverse möbler men just på dessa "ball and clow" blir ju effekten total. Silver ljus stakarna med 4kantig fot från år 1902, fyndade jag på Erikshjälpen i går, och där går pengarna till välgörande ändamål, som är fantastiskt. Trevlig helg!






















































10 kommentarer :

Tarja Mustonen-Blomquist sa...

Tack själv Elizabetth!! du gjorde sååån fin reklam!! Kram Tarja

Åse - Interiörguiden sa...

Det blev verkligen superbra!

IsJa sa...

Ursnyggt! Vilken skillnad. Tur att det finns billiga sammetssvarta färger att tillgå!

Önskar dig en härlig lördag kväll.

Kram Isabell

lugnet sa...

Sååå snyggt soffbordet blev, E!! Passar så bra in i ditt hem och stil! Ljusstakarna är verkligen vackra med!
Och vilken underbar väska Tarja sytt i tidigare inlägg!!
Hoppas din helg varit toppen så du är full av energi inför en ny vecka!! Kram//Ulrica

Sofia sa...

Så himla snyggt :)

Lovely Home sa...

Hello my dear!
Of course, the table looks great, and this arrangement
I just got back yesterday
Appeal to the week ((:
xoxo
Patricia

Jenny Oak Fae sa...

OJ vad snyggt det blev!!!

: )

KRAM, Jenny

<3

According to Nicky sa...

Hej hej! :)

Gud vad snyggt! Vilken fantasi du har vännen, helt otroligt! :)

Ha en skön kväll sötis! Kramar/Nicky

annie sa...

Hej, fantastiskt hem!

Måste få fråga.. hur målade du bordet? finichen är perfekt!

Annie

AGENT 77 sa...

Hej Annie!
Tack snälla för din fina kommentar, jag blev jätte glad. Jag har målat bordet med skum roller, det blir väldigt bra yta av det o sen har jag spray målar "tassarna" i krom silver.

kram E


Bloggarkiv


Tack för att Ni tittade in och välkomna tillbaks!!!!