Instagram: @elizabetthhenberg

Inredare-Designer-Agent

AGENT 77

AGENT 77
Elizabetth Henberg

tisdag 18 september 2012

Uppdrag: hotellrum Karstorp

Jag har fått äran att välja ut ett av hotell rummen på Karstorps kursgård i Skövde. Rummet ska heta "Henbergska rummet". Jag har fria händer!!,,,hmmmm känns ju hur kul som helst..mina tankar går åt att jag ska skapa ett "svullstigt" rum i svart/guld/sammet/rokoko....får se...rummet ska stå klart senare i höst så jag har lite mer tid att tänka ut min stil på rummet..självklart ska Ni få vara med i min process och få se före/emellan/efter. Det ska vara ett rum man vill vara i och när man öppnar dörren till "mitt" rum ska man liksom säga "Wow"!!! Hoppas jag!!!

1 kommentar :

Jenny - Hemtrender sa...

Vilket roligt projekt! Kul!

Hoppas allt är bra med dig,
Kramkram =)


Bloggarkiv


Tack för att Ni tittade in och välkomna tillbaks!!!!