Instagram: @elizabetthhenberg

Inredare-Designer-Agent

AGENT 77

AGENT 77
Elizabetth Henberg

onsdag 17 februari 2010

Design by E, öppnar butik/showroom

Jag/Design by E kommer att öppna en butik/showroom om några månader. Efter frågan av att besöka mig och se mina produkter live har ökat och det gläder mig och nu har jag hittat en fantastisk lokal i ett vackert äldre hus/byggnad. Ytan på över 100kvm kommer jag att fylla med en blandning av gammalt/nytt, egen design mm. Tanken är att starta upp detta som en sommar butik och sedan driva det vidare som showroom under hösten och att ha butiken öppen tex på veckosluten. Eftersom jag är uppvuxen i trakterna och gärna tillbringar somrarna här så faller det sig naturligt varför jag valt att börja med butiken i Karlsborg, för att sedan kanske kunna öppna något liknande i Göteborg.
Karlsborg som är Sveriges reserv huvud stad, ligger vackert beläget med Vättern runt om, en riktig sommar idyll som drar till sig mycket turister sjövägen upp genom Göta kanal. http://www.karlsborg.se/ Varmt Välkomna och mer info kommer under våren.

5 kommentarer :

Monica sa...

Hej !!!
WOW !!
Jag är sååå glad för din skull !!!
Himla kul , det kommer säkert gå jättebra !!
En anledning för undertecknadt Sveriges andra huvudstad, någon gång !!
Jag har problem med min mejl, får helt enkelt inte upp den,men ska försöka ta tag i det idag och i morgon.
Ha en trevlig kväll !!
Kram,Monica

Jenny Oak Fae sa...

STORT grattis till dig, jag är SÅ glad för din skull!

: )

KRAM, Jenny

<3

IsJa sa...

Åh, vad kul för dig! Vad roligt att en butik/showroom efterfrågas. Jag håller tummarna för dig och önskar dig lycka till!!!

Kram Isabell

According to Nicky sa...

Hej Söt! :)

STORT grattis gumman! :) Kul att följa dina framgångar :) Lycka till med allt!!!!

Godnatt! Kramar/Nicky :)

lugnet sa...

Gud såå kul Elisabeth!! All Lycka Till Dig!! Såå skönt att du har efterfrågan på dina produkter!! Fast det är ju klart att du har!! Dom är underbara!! Jag har själv varit inne på att ha sommarvennisage i min atelje på gården(när den nu blir klar) i samarbete med konstrundan och andra hantverkare. Det är min dröm!! Alva vill helst öppna cafe/butik och det kanske vore något för framtiden. Just nu har jag sökt utbildning, företagende och grafisk kommunikation, det ska bli kul att utveckla fotandet också..!! Det är såå mycket man vill, ideerna finns där!! Sedan ska man realisera dom också..!!

JätteLycka Till till Dig, bloggvän!! Har jag vägarna förbi så tittar jag gärna in i din sommarbutik!!

Kramar//Ullis


Bloggarkiv


Tack för att Ni tittade in och välkomna tillbaks!!!!