Instagram: @elizabetthhenberg

Inredare-Designer-Agent

AGENT 77

AGENT 77
Elizabetth Henberg

tisdag 17 augusti 2010

TJEJKVÄLL hos Design by E, den 15 september 18.00-21.00

Hösten känns i luften och kvällarna blir mörkare & längre. Vad passar väl inte bättre då än en härlig tjejkväll i min butik Design by E i Karlsborg. Du tjej, kvinna, dam, ung som gammal är varmt Välkommen att anmäla dig till denna trevliga kväll. Till en kostnad av 150kr bjuds Ni på en kväll av mingel, snittar, vin, en duktig make up artist ger tips & lägger en make up på Er. Ni får 20% rabatt i hela butiken. Datum: onsdagen den 15 september kl 18.00-21.00. Antal platser är begränsat så maila mig eller kom in till butiken för anmälan. Ser fram emot en kväll med Er!!! Varmt Välkomna!!! mail: ehenberg@hotmail.com


3 kommentarer :

Ulrica sa...

Så mysigt det låter!! Hade jag bott närmare så hade jag kommit!! Hoppas det blir en toppenkväll och att du mår bra!! Har du hittat svamp?!! Kram//Ulrica

charm design sa...

ÅÅÅ skulle så veldig gjerne ha vært der på jente kveld.Synes du skal vurdere å åpne en butikk i Oslo også......lykke til med kvelden

Marie Söderberg sa...

ååå synd jag inte bor närmare..:( men ha en trevlig kväll


Bloggarkiv


Tack för att Ni tittade in och välkomna tillbaks!!!!