Instagram: @elizabetthhenberg

Inredare-Designer-Agent

AGENT 77

AGENT 77
Elizabetth Henberg

lördag 20 augusti 2016

zebra...leopard....

Mitt kök.

Mitt vardagsrum.

Mitt sovrum.

Mitt vardagsrum.

Mitt kontor.

Mitt kontor.

Mitt vardagsrum.

Bild från min fd butik.
Varför sluta med en stil för att den inte är "inne"? Jag tror absolut att man ska satsa på den stilen och de sakerna som man verkligen Själv känner för och tycker om. Vad tycker Ni? Jag har alltid gillat zebra och leopard mönstrat. Det har på något sätt blivit Design by Es "signum". Min kollektion innehåller självklart zebra, just för att Jag gillar det och för att jag tycker att det har ett "uttryck" som säger mer än bara ett blankt "papper". Våga ha din egen stil och stå för den. Man kan tycka om många stilar och ändra efter årstider och tycke, men låt ändå din egna känsla genomsyra ditt hem.

Inga kommentarer :


Bloggarkiv


Tack för att Ni tittade in och välkomna tillbaks!!!!