Instagram: @elizabetthhenberg

Inredare-Designer-Agent

AGENT 77

AGENT 77
Elizabetth Henberg

onsdag 23 augusti 2017

Rosa i barn rummet..

Hemma hos mig, min övervåning med massa guld och för tillfället en rosa byrå i rokoko.

klicka på bilderna för förstoring.

Speglar från Plain Vanilla. Den större är inköpt på auktion.
Rosa och rokoko, antikt mixat med modernt, jag jag tycker att ett barn rum kan vara en mix av detta. Jag har nu gjort ett barn rum till två små tvilling tjejer. En rokoko byrå fick bli pastell rosa och mixat med andra rosa detaljer. Vackra speglar gör alltid en känsla av elegans. De söta speglarna i form av djur har jag köpt hos PlainVanilla. Sängar från Ikea. Mattan är en persisk med rosa toner. Hoppas att tjejerna  ska trivas här.

Inga kommentarer :


Bloggarkiv


Tack för att Ni tittade in och välkomna tillbaks!!!!