Instagram: @elizabetthhenberg

Inredare-Designer-Agent

AGENT 77

AGENT 77
Elizabetth Henberg

torsdag 17 september 2009

Medevi karmstol

Just nu jobbar jag med denna vackra svensk tillverkade karm stol Medevi. En 1700-tals stol i ny produktion sk: stilmöbel. Hantverk från början till slut.Bästa kvalitet. Jag köper in dom trä rena och så börjar jag med att grunda, denna har jag grund målat svart i dag och sen spray målat i guld. Tygval funderar jag lite på men Ni får se den klar om någon dag. Dessa går att beställa från mig i önskad färg & tygval. Jag har även många andra karmstolar att välja mellan. Kontakta mig för mer info. ehenberg@hotmail.com

1 kommentar :

lugnet sa...

Vilken vacker stol! Härlig form! Du är såå duktig!!
Tittar in för att önska en underbar Helg!!
Kram//Ulrica


Bloggarkiv


Tack för att Ni tittade in och välkomna tillbaks!!!!