Instagram: @elizabetthhenberg

Inredare-Designer-Agent

AGENT 77

AGENT 77
Elizabetth Henberg

onsdag 16 september 2009

Rokoko soffa

Min nyligen inköpta rokoko soffa. Jag verkligen gillar dessa vackra rokoko soffor, de blir så fina att göra om i något läckert tyg och måla i en färg som sticker ut. Denna blir i guld färg och tyg lutar åt leopard eller något vackert franskt toile...ni får se...Tyget som redan sitter på var så otroligt vackert i stora medaljonger guld/blå/grön nyanser helt ny skick så det ska jag använda till något annat.


3 kommentarer :

Rikke sa...

Ah gleder meg:)
Jobber selv med en liten rokokko sofa om dagen - så det er moro!!

According to Nicky sa...

Den vill jag se när den är klar!:) Det blir säkert jättesnyggt!

Ha en fin kväll! Kram/Nicky:)

Monica sa...

Hej !!!!!
Nu har jag äntligen kommit tillbaka till cybervärlden igen....
WOW....du har bara så himla läckert hemma.....och du gör sååå fina,läckra grejer....!!!!
Ånskar jag bodde lite närmare,så kunde jag köpa lite stolar.......fast kuddarna är ju bara för snygga,de med....och de skickar du väl....?!.......Du kan inte ana hur svårt det är att få tag i sådana snygga kuddar här.....och du har gränslöst låga priser....mot vad sådant kostar här....fast det kanske man inte ska säga,hi,hi.....
Ha en bra vecka,kram,
Monica


Bloggarkiv


Tack för att Ni tittade in och välkomna tillbaks!!!!