Instagram: @elizabetthhenberg

Inredare-Designer-Agent

AGENT 77

AGENT 77
Elizabetth Henberg

fredag 29 januari 2010

Design by E till Stockholm

Denna rokoko fåtölj har jag gjort till en kund i Stockholm. Det är en "vintage" fåtölj som jag har spray målat i guld, den har sedan fått en liten nött känsla. Kunden valde att skicka ett eget tyg som jag klätt den med. Ett jätte fint tyg från Bolia i mocka känsla med en varm lila ton. Just att man kan välja sitt eget tyg tycker jag är ett bra alternativ för då kan det liksom aldrig bli fel resultat när möbeln når kunden. Hos mig kan Ni även välja att designa stolar helt i eget färg & tyg val, se mer info i min webb butik Design by E





9 kommentarer :

According to Nicky sa...

Hej snäckan! :)

Vilken härlig färg!

En riktigt fin helg önskar jag dig!! Kramar/Nicky :) ♥

Bluggi buggi blogg sa...

Hei.
Fant deg gjennom Wabi & Sabi.
Stolen var nydelig. Mye fint å se her :)
Trude ;)

Jenny Oak Fae sa...

Den blev ju superfin!!!

: )

Önskar dig en fin helg vännen!

KRAM, Jenny

<3

Monica sa...

Hej !!!!
Sten-läckert !!!!!
Hur häftigt som helst !!!!!
Jag har dragits med en förkylning och varit ganska däckad,men har nu kommit igång igen, skickar både mejl och tyg, inom kort.....
Ha en trevlig söndag och LYCKA TILL med allt i företaget !!!!!!
Kram,Monica

lugnet sa...

Såå snygg den blev!! Läcker färg mot det guldiga!! Hur skickar du möbler till kunderna, det är ju ganska skrymmande! Lite enklare med små brödkorgar, vetevärmarna är ju dyra att skicka för dom är så tunga, lite synd för jag tror att det kan avskräcka lite!
Hoppas din helg varit toppen! Vi fick igen bilen i fredags men imorse när vi skulle starta den var batteriet dött..vad tokig man blir. Bussen hade precis gått så jag fick barnen att lifta till skolan..tur att nicklas är stor kille! Helgen har varit social och det är alltid kul!!Lycka till med din nya shop!! Kram//Ulrica

TUSEN VASER sa...

Oj, vilken överraskning att hitta din blogg. Jag har just gått en tapetserarkurs och blev så inspirerad....annars är det mest vaser som gäller på min blogg!

Natta sa...

Åh jag slutar aldrig att förvånas över hur duktig du är!! vad snygg stolen blev.
När jag vinner en slant skall jag beställa ngt av dig!!
KRAM till dig
/N

lugnet sa...

Tittar in för att önska dig en underbar helg, Elizabeth!! VinterKramar//Ulrica

Angel.Pearls sa...

Härligt ställe!! Underbara möbler o härliga kombinationer med textilier i olika färger o former! Ha en fin helg//Eva


Bloggarkiv


Tack för att Ni tittade in och välkomna tillbaks!!!!