Instagram: @elizabetthhenberg

Inredare-Designer-Agent

AGENT 77

AGENT 77
Elizabetth Henberg

fredag 5 februari 2010

Tiden går....


..tiden rinner i väg & vi går mot rätt års tid, sol och vår, känns som vi behöver allt ljus vi kan få efter en lång vinter som inte ser ut att lämna oss på länge. Trevlig helg, njut av vårt vackra vinter land, det ska jag. Vintage klockar/ur att hänga runt halsen har ju varit "inne" under lång tid, själv har jag ett vackert gammalt silver ur hänger runt min hals som jag fått av min pappa. De vackra uren på bilden finns att köpa bla från Jossans webb butik, klicka Er vidare från hennes blogg www.in-myhouse.blogspot.com

7 kommentarer :

Anonym sa...

Hej kära E,
Nu har jag lagt in ett skönt påminnelseinlägg på min blogg som visar lite på vilka pärlor som tillverkas av Dina skapande händer.

Vill Du ändra mitt namn på Din blogglista till höger, där står Sinnlighet, och bloggen heter Wabi&Sabi. Ingen stor grej, men ändå!!

Klockorna på bilden är ljuvliga!!

Nu väntar helgen med öppen famn!!

Lots of love

Agneta

According to Nicky sa...

Hej söt! :)

Fina klockor! Ville bara titta förbi och önska dig en fab helg! Kramar/Nicky :)

"M" sa...

Ja man undrar ju var tiden tar vägen, var just innne påhennes sida och kika runt....jag har ny blogg...gamla hette hjärtan på tråd
"M"

lugnet sa...

Älskor dom ljuvliga klockorna. Och dina härliga produkter!, så självklart vill jag vara med och tävla!!
Här är det cirkusskola och fixa gården som gäller idag!! Hoppas du får en skön söndag!!
Varm Kram//Ulrica

C De-sign sa...

Ja, du har så rätt tiden rinner iväg.....fina klockor, jag har en gammal från min farfar! Ha en fin vecka! Kram fr C

Natta sa...

Det klart jag gör reklam för din webbutik- it's outstanding!!
:)

Vilka söta klockor, så kvinnliga!
Ha en bra start på veckan!
KRAM
N

Elin sa...

bilden på klockorna är ju så vackra... de skulle jag gärna vilja ha... ser att du fixat till med din nya nät sida... den blev ju så fin... hoppas att det kommer att gå bra med den... men det är ju klart så fina saker som du skapar...

önskar dig en underbar vecka...
många varma kramar
Elin


Bloggarkiv


Tack för att Ni tittade in och välkomna tillbaks!!!!