Instagram: @elizabetthhenberg

Inredare-Designer-Agent

AGENT 77

AGENT 77
Elizabetth Henberg

lördag 20 februari 2010

Min nya...

Mitt senaste köp var denna svarta 50-tals snurr fåtölj, enkel modell som är lättplacerad. Rusta har i bland riktigt bra budget fynd, köpte dessa snygga kuddar, kostar 29-59 kr st. Ett tips är att byta ut inner kuddarna till dun kuddar, då får man en lyxigare känsla och en "puffigare" kudde som får ett helt annan utseende. Jag använder mig bara av dun kuddar från SVP som är certifierade mot hand plockade fåglar. Mycket viktigt att tänka på.









4 kommentarer :

Anonym sa...

Hur i herrans namn kan man skapa en sådan miljö med kuddar från Rusta. Ja, jag har fördomar, jag vet, men jag är inte sämre än att jag kan ändra mig. Underbart sköna Design by E bilder!! Har Du fått feedback från Lala?

LOL

Agneta

Natta sa...

Gud vad fint du har- skulle gärna sitta vid det skrivbordet!!
Ja, fynd är det roligaste man kan göra! ;)

KRam KRam

Anonym sa...

Du menar inte att samtliga kuddar (inkl den rosa ros-kudden) är köpta på Rusta??? NÄR. . .himmel, jag bara MÅSTE dit i så fall, ha, ha jag tar semester och åker dit nu, jag blir desperat, sååå fina och så tokbilligt!!!!!! Tack för tipset!! Kram Susanne

Susanne sa...

Hej igen! Ville bara berätta att jag var på Rusta o fyndade loss igår:) Fick tag i hela 6 kuddar för totalt 360 kr!!!! Helt fantastiskt, du ska ha stort tack för detta tips!!! Trevlig helg, Kram S


Bloggarkiv


Tack för att Ni tittade in och välkomna tillbaks!!!!